Mijn rugzak en ik - Reisverslagen van Noa van Waveren - WaarBenJij.nu Mijn rugzak en ik - Reisverslagen van Noa van Waveren - WaarBenJij.nu

Mijn rugzak en ik

Ik begin mijn reis in Indonesie, op het eiland Java, om daar vrijwilligerswerk te gaan doen in een wildlifepark.
Na 2 maanden ga ik door naar Cambodja om daar vrijwilligerswerk te doen in het stadje Samraong. Hierna komt mijn lieve familie mij voor 2 weken opzoeken.
Vervolgens ga ik backpacken door Myanmar, en dan de laatste maanden ga ik Australie verkennen.

Recente Reisverslagen:

20 Juli 2016

Phillie, the last destination!

03 Juli 2016

Salamat Pagiiiii (goeiemorgen)

20 Juni 2016

Back to nature and culture, spiritual life on Bali

10 Juni 2016

Family, friends, and time to go up from Down Under

25 Mei 2016

Do you want a banana?
Noa

Actief sinds 14 Sept. 2015
Verslag gelezen:
Totaal aantal bezoekers 21257

Voorgaande reizen:

20 September 2015 - 15 Juni 2016

Mijn rugzak en ik

Landen bezocht: